Log in Register

Log in

GPS Track details
Енина жълто-синя Енина жълто-синя

Пътят започва на около 200м от центъра на Енина по поречието по пътя за Пъстървата. След Старата къща има мост в дясно с широко място за паркиране на няколко коли. През моста се продължава покрай реката под големи орехи със синя маркировка. След къщите покрай реката продължава пътечка покрай вада. Ние поехме струмно нагоре на североизток и излязохме на бетонна пътека върху водопровод.Тръгнахме на север по бетона, но за съжаление пропуснахме разклонът леко в дясно. Стигнахме до тръбата, която преминава над реката и слязохме до реката откъдето продължихме стръмно на изток по кози пътечки докато пресечем истинстака пътека. Продължаваме плавно на североизток през храстовидна разтителност и достигаме до разклонът с жълтата маркировка. След това се излиза на поляни откъдето се открива гледка на северозапад към ветропарка около Бузлуджа и на югоизток към Казанлъшката долина.

На 300м от разклона се достига до черен път. Върнахме се обратно по жълтата маркировка. Тя слиза по билото през борова гора. Над селото отново пропуснахме разклона и продължихме по струмния път на запад и слязохме на същото място където започна разходката.

Data
Views 1,172
Size 14.55 KB
License

Only registered and logged in users can submit a comment.

You are here: Home GPS Tracks Categories Bulgarian Mountains Balkan Central Balkan Енина жълто-синя